Δευτέρα 11 Σεπτεμβρίου 2017

Συγκλόνισε η Ανθή Βούλγαρη μιλώντας για το πρόβλημα υγείας της (VIDEO)

Πριν λίγο καιρό η δημοσιογράφος Ανθή Βούλγαρη είχε δημοσιεύσει φωτογραφίες μέσα από το νοσοκομείο όπου βρισκόταν, χωρίς ωστόσο κανείς να αποκαλύπτει τι της έχει συμβεί.
Η ίδια, αργότερα, μέσω του προσωπικού της προφίλ στο Facebook αποκάλυψε πως είχε στις αρχές Αυγούστου μια κρίση επιληψίας και οι γιατροί στο νοσοκομείο διέγνωσαν πως έχει έναν καλοήθη όγκο στο κεφάλι.
Στην πρεμιέρα της Κατερίνας Καινούργιου, η Ανθή Βούλγαρη συγκλόνισε με την εξομολόγησή της:
 «Πήγα στο νοσοκομείο με μια επιληπτική κρίση. Μου έκαναν όλες τις απαραίτητες εξετάσεις και μου είπαν ότι έχω έναν μικρό καλοήθη όγκο στο κεφάλι. Δεν το συνειδητοποίησα. Έλεγα «αποκλείεται»!
Αν δεν είχα πάθει την επιληπτική κρίση, μπορεί ο όγκος να έσπαγε και να πάθαινα εγκεφαλικό. Είχα άγιο!

Μπήκα στη διαδικασία να σκεφτώ πώς αισθάνονται οι άνθρωποι που τους λένε ότι έχουν όγκο και είναι χειρότερα από μένα. Όταν μου είπαν «πρέπει να χειρουργηθείς», λέω «δε γίνεται! Θα μου ανοίξουν το κεφάλι»;
28 Σεπτεμβρίου θα χειρουργηθώ. Σου ανοίγουν το κεφάλι με κρανιοτομή. Βάζουν ένα navigator το οποίο ψάχνει να βρει που είναι ο όγκος. Δεν έχω ρωτήσει πόσες ώρες διαρκεί το χειρουργείο. Ξέρω ότι θα μείνω μία μέρα στην εντατική για λόγους προληπτικούς. Μετά το χειρουργείο θα είναι λίγο δύσκολη περίοδος».ΠΗΓΗ: http://www.thessnews.gr/article/ )

Δεν υπάρχουν σχόλια: