Κυριακή 20 Αυγούστου 2017

ΑΠΙΣΤΕΥΤΟ...ΜΑ ΑΛΗΘΙΝΟ!

ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΗ ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ  ΤΟΥ ΥΨΙΣΤΟΥ ΔΗΜΙΟΥΡΓΟΥ (θεου) ΤΟΥ ΣΥΜΠΑΝΤΟΣ ΠΑΝΤΟΚΡΑΤΟΡΑ ΠΡΟΣ ΤΟΝ                 ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟ ΑΠ.ΒΡΑΧΙΟΛΙΔΗ. ΓΙΑ ΠΡΩΤΗ ΚΑΙ ΜΟΝΑΔΙΚΗ ΦΟΡΑ!
      



Βρέθηκα ξάφνου στο σπίτι του Θεού! Θεόν μεν έβλεπα αλλά σπίτι…όχι! Μονάχα σύννεφα και μια απέραντη σχεδόν θολή ομίχλη, καταχνιά… Στο βάθος μέσα σε εκτυφλωτικό φως στέκονταν εν καρτερία μεγαλοπρεπής ο ύψιστος. Μου φάνηκε σαν να υπομυδιούσε, αλλά στην ουσία παρέμενε …σοβαρός… αυστηρός…Και ξάφνου άκουσα τη βαριά φωνή του: ΚΛΙΚ ΣΤΟ ΤΡΑΠΕΖΑ ΤΥΠΟΥ ΓΙΑ ΣΥΝΕΧΕΙΑ

--Τέκνον μου… Απόστολε έλα… σε περιμένω …έλα !Πάντως εδώ δεν έχει ουϊσκάκι να σε τρατάρω. Νέκταρ έχουμε εν αφθονία…. Παρατήρησε ο Ύψιστος.
Χαμογέλασα ταχύνοντας το βήμα μου να βρεθώ δίπλα του.
Πλησίασα. Ασπάστηκα την Δεξιά του και προσπάθησα να βρω μια καρέκλα να καθίσω …αλλά μάταια. Όλο σύννεφο γύρω μου…δεν έβλεπα τίποτε να ακουμπήσω κάπου..για να αρχίσω την κουβέντα με τον Θεό.. τον Πλάστη της οικουμένης!

--Από πού να αρχίσω και ως που να τελειώσω Μεγαλειότατε… έτσι που με έχετε όρθιο εδώ.. Τέλος πάντων έχω δει και χειρότερα σε συνεντεύξεις… Τέλος πάντων μπαρουτοκαπνισμένος είμαι και το ξέρετε λίαν καλώς… αλλά περίμενα από σας τουλάχιστον ένα σκαμνί …Τέλος πάντων δε ξέρω τα συνήθεια των επουρανίων και δεν μπορώ να τα κακίσω… Εμείς πάντως στα επίγεια καλού –κακού  έχουμε κι ένα σκαμνάκι για τους επισκέπτες μας.. Τέλος πάντων …
--Τι πάει να πει τέκνον μου…ΤΕΛΟΣ ΠΑΝΤΩΝ;
-- Εν τάξει μεγαλειότατε… Κανένα πρόβλημα… Συνεχίζουμε και σας θέτω ευλαβώς την πρώτη ερώτησή μου:
*** Ύψιστε εμείς εκεί κάτω στον πλανήτη Γη ψέλνουμε ’ότι τα πάντα εν σοφία ..εποίησες… Τα εποίησες ΟΝΤΩΣ;
--Αν κι ελαφρώς δείχνεις να ασεβής προς την ιστορία μου, το παραβλέπω και λέω. ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΕΝ ΣΟΦΊΑ εποίησα! Κι αυτό είναι κάθετο!
-- Μπα έχουμε, ΚΥΡΙΕ,  και τέτοιες… «αντιδημοκρατικές» αντιλήψεις; ΄Ετσι …αποφασίζομεν και διατάσσομεν;
-- Μισό λεπτό… Μάλλον στραβά αρχίσαμε.Εγώ μίλησα για δημοκρατία;… Είναι μεταγενέστερο ΕΦΕΥΡΗΜΑ αυτό ανθρώπινο κι ΟΧΙ εκ ΘΕΟΥ! Ναι ή όχι; Μάλιστα δε την έχετε αναγάγει ως ΥΨΙΣΤΗ ΑΡΕΤΗ στη ζωή σας!..Επέτρεψε με κύριε Απόστολε εγώ ποτέ δεν μίλησα για δημοκρατία!.. Το αν εσείς εκεί κάτω στήσατε ΑΣΤΕΙΕΣ και παρδαλές καταστάσεις εις τι ευθύνομαι εγώ;
-- Δηλαδή η δημοκρατία δεν είναι ορθόν σύστημα;


--Δεν είπα κάτι τέτοιο! Είπα ότι είναι δικό σας –ανθρώπινο εφέυρημα κι ΟΧΙ ΔΙΚΟ ΜΟΥ.. Κι αποδείχτηκε κι αυτό σκάρτο…ΕΥΘΥΝΟΜΑΙ ΕΓΩ;
ΓΙΑ ΣYNEXEIA ΚΛΙΚ >ΕΔΩ>.... http://hellasnews-agency.blogspot.gr/2017/08/blog-post_54.html#more

Δεν υπάρχουν σχόλια: