Δευτέρα 14 Σεπτεμβρίου 2015

MHN TΑ ΧΑΣΕΤΕ Η ΣΟΔΕΙΑ ΣΗΜΕΡΑ ΕΙΝΑΙ ΑΠΟΛΑΥΣΤΙΚΗ....ΑΚΤΙΝΟΓΡΑΦΙΑ ΤΩΝ ΠΟΛΙΤΙΚΩΝ ΤΑΣΕΩΝ...
Ε,ΕΙΠΑΜΕ ΞΕΡΕΙ ΝΑ ΔΙΑΛΕΓΕΙ Ο ΝΙΚΟΣ ΑΠΌ ΤΟ ΓΚΕΤΟ ΤΟΥ ΑΓ.ΠΑΝΤΕΛΕΗΜΟΝΑ!
  ΕΠΙΛΟΓΕΣ ΤΡΕΧΟΥΣΑΣ ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑΣ ΑΠΌ ΤΟΝ ΕΥΣΤΟΧΟ ΝΙΚΟ ΒΡΑΧΙΟΛΙΔΗ ΣΤΟ ΦΑΤΣΟΜΠΟΥΚΙ ΤΟΥ…(FACE BOOK) 





 
ΝΙΚΟΣ ΒΡΑΧΙΟΛΙΔΗΣέωςΠαν. Παρατηρητης
Χρόνια Πολλά και ευτυχισμένα, γεμάτα υγεία πατέρα!!! 

Φωτογραφία του ΝΙΚΟΣ ΒΡΑΧΙΟΛΙΔΗΣ. 

  •  
    Παν. Παρατηρητης Κάτσε Νικολάκη .. Αποκαλύπτεις προσωπικά μου δεδομένα! Πρώτον δεν είμαι 78 ετών... αλλά όπως δηλώνω εδώ και μια 5/ετία ειμαι 80 χρονών! Πέντε χρόνια παραμένω στάσιμος στα 80! ΕΧΩ ΣΤΑΜΑΤΗΣΕΙ ΤΟ ΧΡΟΝΟ!Γιατί το κάνω ; Για λογιστικούς λόγους. Στρογγυλεύω το λογαριασμό και ξεμπερδεύω μια και καλή. Και τα 100 που μου εύχεσαι επίσης είναι στρογγυλός ...αριθμός..Λες να φτάσω το νούμερο; Εσύ θα ευθύνεσαι για τα όσα θα τραβάς ...απο τα δικά σου ευχολόγια... Άντε να πεις στη μάνα σου ότι είναι 78 ετών! Θα σε κατασπαράξει διότι ανευλαβώς τις πρόσθεσες 5 μήνους παραπάνω! Σ΄ευχαριστώ αγόρι μου καλό!
Εχω μια απορία ρε φιλαράκο.. Αυτή την ευχετήρια μακετούλα, εσύ την έφτιαξες; Να μα το σταυρό… αγνοούσα ότι είχες και τέτοιο τάλαντο! 
Κάποιο λάκκο έχει η φάβα… Ρε συ μπας και τη βρήκες στο GOOGLE?

Δεν υπάρχουν σχόλια: