Πέμπτη 4 Ιουνίου 2015

ΘΕΜΑΤΑ ΥΓΕΙΑΣ...

  • ΠΡΟΣΟΧΗ ΓΙΑ ΝΑ ΕΧΕΤΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΣΥΝΕΧΕΙΕΣ ΑΠΟ ΤΟ ΕΡΓΟ ΤΟΥ π. ΑΝΤΩΝΙΟΥ, ΑΝΑΤΡΕΞΤΕ ΣΤΗΝ ΕΝΟΤΗΤΑ "ΥΓΕΙΑ" ΣΤΗΝ ΜΠΑΡΑ ΚΑΤΩ ΑΠΌ ΤΟΝ ΤΊΤΛΟ.Ή κατ΄ευθείαν ΚΛΙΚ στο> http://monidadias-news.blogspot.gr/p/blog-page_3083.html Στείλτε μας δικές σας απορίες ή και εμπειρίες

  • Από το Βιβλίο του μοναχού π.Αντωνίου

  • ΣΑΣ ΕΧΩ ΠΟΛΛΑ ΜΑΖΕΜΕΝΑ ΣΗΜΕΡΑ.
    ***Το παστέλι-τρόποι για παρασκευής τσαγιών- Αγιορίτικα "πιάτα",θεραπευτικά λαχανικά κ.α.
     
    Μην τα φάτε μονομιάς, θα νταλακιάσετε… Εκείνο που με βασανίζει και με αγχώνει είναι η απεραντοσύνη της άγνοιας που μας παραδέρνει, ΟΛΟΥΣ ειδικά δε εγώ ήμουν μέχρι πριν ένα χρόνο… για τα πανηγύρια. Καθολική η άγνοιά μου για τον φυτικό πλούτο της φύσης,που είναι γύρω μας , πλούτος που μας χάρισε ο Θεός λέγω εγώ κι αν αυτό …δεν είναι συμβατό με την ορθολογική σας. Δεν πειράζει.Αυτό που με πειράζει όμως, είναι πως όλοι μας, προσπερνάμε τους θησαυρούς που έχουμε γύρω μας χωρίς να ξέρουμε τις τεράστιες θεραπευτικές ιδιότητές τους ..
    -- Ρε παππούλη τι μου λες…; Πάω δίπλα στο φαρμακείο και παίρνω τα χάπια μου και βολεύομαι στο τάκα-τάκα… Θα κάθομαι εγώ να κάνω τσάγια με βότανα; Μου είπε ένα ανεψούδι μου… μαντραχαλάς 50 ετών! Και του είπα:

    --Κόψε ρε άφρονε τις μαλακίες – (μιλάω κι έτσι εγώ άμα λάχει).Το 90% των βιομηχανικών φαρμάκων συντίθενται από βότανα, αλλά με τις χημικές μαγγανίες που κάνουν.. αυτά τα φάρμακα δημιουργούν και παρενέργειες… διάβασε τα χαρτάκια που βρίσκεις μέσα στα κουτάκια τους.Θα φωτιστείς! Οι παρενέργειές τους είναι περισσότερες από τα όσα θετικά ισχυρίζονται! Ενώ τα βότανα που συστήνω εγώ δεν κάνουν καμιά παρενέργεια!

    Δεν υπάρχουν σχόλια: