Κυριακή 28 Δεκεμβρίου 2014

ΘΕΜΑΤΑ ΥΓΕΙΑΣ  ΑΠΟ ΤΟ ΒΙΒΛΙΟ ΤΟΥ ΚΑΛΟΓΕΡΟΥ π.ΑΝΤΩΝΙΟΥ:

ΧΟΛΙΣΤΕΡΙΝΗ: Ο ΣΥΓΧΡΟΝΟΣ ΤΡΟΜΟΚΡΑΤΗΣ! 



ΘΕΜΑΤΑ ΥΓΕΙΑΣ ΑΠΟ ΕΝΑΝ ...ΠΑΘΩΝ!
ΑΠΟ ΤΟ ΒΙΒΛΙΟ ΤΟΥ ΚΑΛΟΓΕΡΟΥ π.ΑΝΤΩΝΙΟΥ 

ΟΙ ΑΓΙΟΡΕΙΤΕΣ ΔΙΝΟΥΝ ΡΕΣΤΑ... ΣΤΗΝ ΥΓΕΙΑ- ΚΙ ΟΧΙ ΤΥΧΑΙΑ ΒΕΒΑΙΑ! 


ΟΛΑ ΤΑ ΤΗΣ ΥΓΕΙΑΣ ΣΑΣ...ΘΑ ΤΑ ΒΡΕΙΤΕ ΕΔΩ> http://monidadias-news.blogspot.gr/p/2.html ( στην ενότητα ΥΓΕΙΑ-ΥΓΕΙΑ 2-ΥΓΕΙΑ 3, 

ακριβώς κάτω από τον τίτλο της ιστοσελίδας) ( ΣΕ ΧΙΛΙΑΔΕΣ ΛΕΠΤΟΜΕΡΕΙΕΣ... Κι ο Θεός να σας φωτίζει!)

________________________


Τα συνδικάτα της εμπορίας της υγείας μας έχουν καταστήσει τη χοληστερίνη ως τον υπ΄αριθμόν ένα ΤΡΟΜΟΚΡΑΤΗ της υφηλίου.Κοιμόμαστε και ξυπνάμε με τις τιμές και τα επίπεδα της χολιστερίνης μας. Μας έχει γίνει στενός κορσές.. Σε σας έχει γίνει. ΄Οχι και σε μένα φυσικά. Γνωρίζετε όσοι με διαβάζετε πως έχω κάποιες πάγιες αντιλήψεις, όπως δηλαδή δεν χάφτω τους δογματισμούς της ιατρικής. Τους περνάω από την κρισάρα μου κι αναλογώς συμπεριφέρομαι .Ποτέ δεν έλαβα στα σοβαρά την περίπτωση της χοληστερίνης..Μα ποτέ! Μόνον στα τελευταία τέσσερα χρόνια κάνω μικροβιολογικές εξετάσεις όπου οι τιμές χοληστερίνης , τριγλυκεριδίων κι άλλων ακατανοήτων εις εμέ ανεβοκατεβαίνουν.Οι γιατροί μου συνιστούν …να προσέχω… τη διατροφή μου! Πονηρεύτηκα. Ο καλόγερος μια ζωή ολάκερη νηστεύει.. Με φασολάδα και φακές τη βγάζει. Σιτίζεται βασικά υγιεινά ..Οπότε τι μου λένε; Πάλι επενέβη το διαστροφικό μυαλό μου που με ώθησε να κάνω στις τελευταίες μικροβιολογικές εξετάσεις μου το εξής κόλπο: Δυο- τρεις μέρες πριν πάω για εξετάσεις πίνω βοτανικά ροφήματα, πολέμια της χοληστερίνης..Οι εξετάσεις βγαίνουν λαμπίκο!!!Προς μεγάλη απορία των γιατρών!

Δεν υπάρχουν σχόλια: