Τετάρτη 1 Σεπτεμβρίου 2010

AΠΑΝΤΗΣΗ .. “ΠΛΗΡΩΜΕΝΗ” ΑΠΟ ΕΝΑΝ ΝΕΟ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΓΟΝΕΙΣ ΠΟΥ ΕΓΚΑΤΑΛΕΙΠΟΝΤΑΙ!


Λάβαμε από αναγνώστη και δημοσιοποιούμε την “απάντησή του” προς την Αποφράδα ημέρα μνήμης εγκατάλειψης των γερόντων.
Είναι μια σοβαρή άποψη, η άλλη όψη του νομίσματος, αλλά ο συντάκτης, αν και προσωποποιεί μερικά, αποφεύγει να μπει στην ουσία ή μάλλον έμμεσα δείχνει πως η “εγκατάλειψη” των γερόντων.. είναι προϊόν των δικών τους ατελειών-κουσουριών! Δηλαδή έχουμε φαινόμενο εκδίκησης; “Αφού εσύ ρε γέρο, γριά, τα κάνατε σκατά, κι εμείς τώρα σε πετάμε”; Αυτό θέλει να πει...;
Πάντως αξίζει να διαβαστεί, είναι μεστωμένο και σοβαρό κείμενο..η άλλη πλευρά του νομίσματος.



ΜΑΣ ΠΑΡΑΔΩΣΑΤΕ ΕΝΑΝ ΚΟΣΜΟ ΣΚΑΤΑ ΚΑΙ ΕΧΕΤΕ ΤΟ ΘΡΑΣΟΣ ΝΑ ΡΙΧΝΕΤΕ ΤΙΣ ΕΥΘΥΝΕΣ ΣΕ… ΓΑΜΠΡΟΥΣ ΚΑΙ ΝΥΦΕΣ;

Είμαι εκπρόσωπος της γενιάς των 40άρηδων-45άρηδων. Της γενιάς που καταδικάστηκε από τους σημερινούς 75άρηδες-80άρηδες, οι οποίοι αντί να δώσουν μαθήματα ήθους, οικογενειακής γαλήνης και ομόνοιας, πολλοί εξ’ αυτών διέλυσαν τον ΚΟΙΝΩΝΙΚΌ ΚΑΙ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΚΟ ιστό, με αποτέλεσμα να φτάσουμε στην σημερινή ανείπωτη κατάντια. Όχι μόνον οικονομική και πολιτική αλλά κυρίως ηθική.

Πολλοί από τους 75άρηδες-80άρηδες του σήμερα, προτίμησαν να πορευθούν στην ζωή τους με σημαία την λαμογιά, την διαφθορά, την διάλυση ηθικών αξιών και αρχών, τα τσιγάρα, τα ποτά, τις καταχρήσεις. Συνέπεια αυτής της συμπεριφοράς είναι η χώρα μας να ξεφτιλίζεται ήδη διεθνώς, να έχε γίνει περίγελος των πάντων και όχι μόνον αυτό: Οι σημερινοί 75άρηδες-80άρηδες αντί να βάλουν την ουρά στα σκέλια, αντί να αναλογιστούν το κακό που έκαναν στις μετέπειτα γενιές, έρχονται και ζητούν ευθύνες από τα ίδια τους τα παιδιά! Πρόκειται για όνειδος, για παραλογισμό, συνέχεια αυτού του παραλογισμού πάνω στον οποίο πορεύτηκαν επί χρόνια οι σημερινοί 75άρηδες-80άρηδες!

Δεν βλέπετε το ΠΑΣΟΚ με την Ν.Δ. ; Κυβερνούν την Ελλάδα τα τελευταία 35 χρόνια, την έχουν οδηγήσει στην άβυσσο και όμως, κανένα από τα δύο κόμματα δεν αναλαμβάνει καμία ευθύνη. Αντίθετα πετούνε το μπαλάκι στο…λαό! Παρά το ότι θα έπρεπε να σκύψουν το κεφάλι, να ζητήσουν ένα συγγνώμη βρε αδερφέ από τον λαό για το κακό που του έκαναν και για τις φρούδες ελπίδες που τον γέμισαν, έρχονται σήμερα και του ζητούν να….πληρώσει τον λογαριασμό της καταστροφής!

Οι σημερινοί 75άρηδες-80άρηδες παίρνουν –έστω και την πενιχρή- σύνταξή τους, όμως τα τέκνα τους εξαναγκάζονται από την γενιά των γονιών τους, να δουλεύουν έως τα βαθιά γεράματα, προκειμένου να πάρουν εάν πάρουν, χειρότερη και από πενιχρή σύνταξη!

Λυπάμαι ιδιαίτερα για το άρθρο σας «5η Σεπτεμβρίου, η αποφράδα μέρα μνήμης για τους εγκαταλειμμένους-πεταμένους γονείς», για την ισοπεδωτική «λογική» του και τους αφορισμούς προς τα τέκνα των…εγκαταλειμμένων-παραπεταμένων γονιών!

Ακούστε, 75άρηδες-80άρηδες: Δεν φέρατε στον κόσμο «κουμάσια παιδιά» αλλά αγγέλους στους οποίους όμως κόψατε τα φτερά. Τους φτιάξατε και τους παραδώσατε μια κοινωνία-σκατά και σήμερα αντί να τους ζητήσετε συγγνώμη, τους αποκαλείτε και «κουμάσια», με «άθλια συμπεριφορά» και ότι διαπράττουν σε βάρος σας «σιωπηλό έγκλημα»!

Ποια ήταν η δική σας άθλια συμπεριφορά προς τα τέκνα σας; Τους γαλουχήσατε με τα νάματα της οικογενειακής γαλήνης κι ευτυχίας, της πίστης στον Θεό, της αγάπης προς την σύζυγο ή μήπως διαλύσατε την οικογένειά σας, βρίζοντας κι ενίοτε χειροδικώντας κατά της μάνας των παιδιών σας; Τους διδάξατε ήθος ή μήπως ψευτολαμογιές τις οποίες δικαιολογούσατε με το ένοχο επιχείρημα «αφού με κλέβει το κράτος το κλέβω κι εγώ για να προασπίσω τον εαυτό μου;». Θέλατε να …προασπίσετε τον εαυτό σας, να μην του στερήσετε τις καταχρήσεις, είτε αυτές λέγονταν ποτά, τσιγάρα, διασκεδάσεις, και την ίδια ώρα παραμελούσατε ουσιαστικά και πρακτικά τα οικογενειακά σας καθήκοντα.

Υπήρξατε πατέρας που μεγάλωσε τα παιδιά του, που τα πήρε στην αγκαλιά του, τα… ξεσκάτωσε, τα πήγε σχολείο, ξενύχτησε μαζί τους να τα διαβάσει, έπαιξε αρκετές φορές μαζί τους; Ή μήπως τους έλεγε: «Να πηγαίνετε με τα πόδια σχολείο, όπως έκανα κι εγώ στην ηλικία σας»;

Μήπως αναλογιστήκατε αν ποτίσατε τα παιδιά σας φαρμάκι; Και έρχεστε σήμερα και ζητάτε τον…λογαριασμό ευθύνης από τους γαμπρούς και τις νύφες, αποκαλώντας τους, «κουμάσια»; Αμετανόητοι. Θυμίζετε το σημερινό ΠΑΣΟΚ που ενώ η χώρα οδηγείτε στο χάος κυρίως λόγω δικών του ευθυνών, ποτέ δεν ξεστομίζει λέξη για τις δικές του ευθύνες!
Δείτε γύρω σας, 75άρηδες-80άρηδες: Μήπως τα …. «κουμάσια» που φέρατε στον κόσμο, μέσα σε αυτό το άθλιο περιβάλλον που τους παραδώσατε, προσπαθούν με νύχια και με δόντια, να κρατήσουν αρχές και ηθικές αξίες μέσα στο σπίτι τους; Μήπως, ενώ εσείς διαλύσατε την οικογένειά σας, οι γαμπροί και οι νύφες σας γαλουχούν τα τέκνα τους μέσα σε αρμονικό οικογενειακό περιβάλλον, την ίδια ώρα που γύρω τους ηχούν οι σειρήνες της επερχόμενης θυέλλης; Θύελλα που γεννήθηκε και διογκώθηκε εξαιτίας της δική σας αφρονίας; Και αντί να νιώθετε ευτυχείς που τα παιδιά σας μπόρεσαν να κρατήσουν σταθερά το τιμόνι της οικογένειάς τους, όταν εσείς ρίξατε το…πλοίο στα βράχια, τα αποκαλείτε «κουμάσια»;

Είμαι παιδί μιας τέτοιας –σχεδόν- διαλυμένης οικογένειας. Σήμερα, στα 45 χρόνια μου, μαζί με την έντιμη και άξια σύζυγό μου, έχουμε αφοσιωθεί ολοκληρωτικά στην …σωτηρία της οικογενειακής μας στέγης και των παιδιών μας, μέσα σε ένα εχθρικό περιβάλλον, που καθημερινά βομβαρδίζεται (κυρίως τηλεοπτικά) από δηλητηριώδη μηνύματα. Οι παγίδες τεράστιες, όταν μάλιστα είμαστε υποχρεωμένοι να εργαζόμαστε και οι δύο, προκειμένου να τα φέρουμε βόλτα, βλέποντας τα παιδιά μας όλο και λιγότερο. Η γυναίκα μου ενώ περίμενε, ως τρίτεκνη μάνα, να πάρει συντομότερα σύνταξη, η Κυβέρνηση διά του ΔΝΤ, της επέβαλε να δουλεύει έως τα βαθιά γεράματα! Οι οικογένειες διαλύονται η μία μετά την άλλη, τα διαζύγια πάνε σύννεφο και όμως, εμείς κρατάμε.

Και αυτό, παρά το ότι θα προσδοκούσαμε περισσότερη συμπαράσταση από τους γονείς μας. Ξέρετε, δεν είμαστε από εκείνους τους τυχερούς ανθρώπους, που απέκτησαν σπίτι ή αυτοκίνητο από τους γονείς τους, με το που παντρεύτηκαν. Ζούμε επί 20 σχεδόν χρόνια στο νοίκι, είμαστε καθημερινοί βιοπαλαιστές και δυστυχώς ακόμη δεν μπορέσαμε να αποκτήσουμε την δική μας στέγη! Κι όμως οι γονείς μας, οι σημερινοί 75άρηδες-80άρηδες ήταν τυχεροί στο θέμα αυτό: Οι δικοί τους γονείς τούς δώρισαν και σπίτι και αυτοκίνητο. Ενώ οι γονείς μας είχαν την άνεση να ζουν χωρίς την βάσανο του ενοικίου, παρ’ όλα αυτά, ο πατέρας μου δεν φρόντισε να αυγατίσει δυο φράγκα και να πει στα παιδιά του: «Πάρε αυτά από τις οικονομίες μου να ξεκινήσεις την νέα σου ζωή». Ο πατέρας μου ήταν της θεωρίας: «Και γιατί να δουλέψω για τα παιδιά μου; Ας δουλέψουν μόνα τους. Εγώ είμαι σαν την μέλισσα που πετάει από λουλούδι σε λουλούδι, είμαι σαν τα πετεινά του ουρανού. Τα πετεινά δεν χρειάζονται λεφτά, γιατί να τα χρειαστούν τα παιδιά μου; Ας μάθουν να πετούν μόνα τους» !!!

Όταν όμως ο πατέρας μου κάποτε βρέθηκε πίσω από τα κάγκελα της φυλακής, θυμάμαι πως εγώ και η σύζυγός μου σηκώσαμε τις ελάχιστες οικονομίες μας από την τράπεζα, για να τον απελευθερώσουμε.

Η γυναίκα μου, σε στιγμή αγανάκτησης είπε τότε: «Αφού ο πατέρας σου αισθάνεται πτηνό, γιατί δεν βγαίνει από την φυλακή; Τι τα χρειάζεται τα χρήματα;». Ο πατέρας μου όχι μόνον δεν μου έδωσε τα χρειώδη υλικά αγαθά για να ξεκινήσω την ζωή μου με την γυναίκα μου, αλλά βρέθηκα να δίνω λίγες από τις ελάχιστες οικονομίες μου για να τον αποφυλακίσω!

Κάποια χρονιά που ο πατέρας μου, ως γυρολόγος, χωρισμένος από την μάνα μου και σύζυγό του, έψαχνε ως…πετεινό του ουρανού να βρει στέγη, τού δόθηκε ένας χώρος από την γυναίκα μου στο φτωχομάγαζό της! Ο πατέρας μου, αντί για ευχαριστώ, άρχισε να διαδίδει δεξιά κι αριστερά ότι τα παιδιά του τον είχαν πεταμένο σε ένα πατάρι!!!

Προφανώς τα…κουμάσια του θα έπρεπε να τον φιλοξενούν στο σπίτι τους. Μαζί με τα παιδιά τους (τα εγγόνια του δηλαδή), για τα οποία δεν έδειξε ποτέ ιδιαίτερο ενδιαφέρον.

Αυτός είναι ο παραλογισμός: Ενώ οι σημερινοί 75άρηδες-80άρηδες αποφάσισαν να ζήσουν μια ζωή σαν τα τζιτζίκια, αδιαφορώντας για το αύριο, πίνοντας και τραγουδώντας, έρχονται σήμερα να χαρακτηρίσουν κουμάσια και εγκληματίες τα παιδιά τους, επειδή αυτά αποφάσισαν να ζήσουν ζωή σαν τα μυρμήγκια: Να μοχθούν νυχθημερόν για τα παιδιά τους και την οικογένειά τους, σώζοντας αυτά που διέλυσαν οι γονείς τους!

Και πάλι λυπάμαι για το άρθρο σας, που γράφτηκε σύμφωνα με απόλυτη μονομέρεια. Όχι μόνον δεν βλέπει την απέναντι πλευρά, αλλά την λοιδωρεί κιόλας.

Παρακαλώ να δημοσιεύσετε και την άποψη αυτή, που πιστεύω ότι εκφράζει πολλούς σημερινούς 40άρηδες-45άρηδες.
ANAΓΝΩΣΤΗΣ

Γιατί κύριε είχατε αμφιβολία ότι οι ΕΙΛΙΚΡΙΝΑ σοβαρές θέσεις σας θα ΠΑΡΑΒΛΈΠΟΝΤΑΝ  από την press-bank;

Δεν υπάρχουν σχόλια: